CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2014. január 26., vasárnap

Tervek, események..

Sziasztok!

Az igazat megvallva az utóbbi időben nem írtam személyes bejegyzést, úgyhogy most itt az idő, hogy pótoljam. Először is: rengeteg konkrét tervem van a jövőre nézve, bár tudom, hogy nehéz lenne mindegyiket kivitelezni ráadásul rengeteg idő és energia kellene hozzá, de attól lehetnek álmaim nem?
Mivel szeretek szerkeszteni, cikkeket írni és blogolni, ezért szeretnék beiratkozni egy OKJ-s grafikus képzésre, ugyanis sajnos nem értek a desing készítéshez, pedig ez is nagyon érdekel és ezt a szakmát magamtól nem tudnám megtanulni.Viszont hozzákell tenni, hogy ami azt illeti elég autodidakta vagyok. Hiszen nyelveket is próbálom egyedül tanulni, mert elég türelmetlen vagyok, amiatt, hogy  csoportban lassan haladunk. Ezenkívül amatőr módon fotózgatok és írók újságcikkeket is. Tulajdonképen olyan OKJ-s tanfolyamokat szeretnék elvégezni majd a diploma mellett, amit magamtól nem tudnék elsajátítani. Az az igazság, hogy sok minden érdekel egyszerre, és nem tudnék csak egyetlen egy dologgal foglalkozni, hiszen olyan sok érdekes tevékenység van az életben. Persze tisztában vagyok vele, hogy így könnyen szétaprózom magam, de képtelen lennék csak egy dolgot választani...Majd meglátjuk mi lesz. A lényeg, hogy hamarosan megint jelentkezek új cikkekkel, köztük  divattal és szépségápolásról szólókkal is, ugyanis észrevettem, hogy nagyon elhanyagoltam ezt a témát, pedig tudom, hogy sokakat érdekel..

Végül képzeljétek: mivel nagy spanyol nyelv rajongó vagyok, véletlenül felfedeztem Jencarlos Canela egyik számát, és azóta sem tudom kiverni a fejemből, annyira gyönyörű ez a szám. Aki annyira szereti a latin zenét, mint én, annak nagyon fog tettszeni ez a dal, azt garantálhatom. Aki nem kedveli ezt a fajta zenét, remélem most majd megváltozik a véleménye. Hallgassátok meg!


Jencarlos Canela: Mi corazón insiste>


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése