CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2013. július 27., szombat

Öröm és köszönet!

Sziasztok!

Nos, először is szeretném megköszönni a 8000 látogatót! Ez egy igazán szép, kerek szám!

Másodszor pedig, én is most érettségiztem és végre kiderültek a pontok, miszerint felvételt nyertem arra a szakra (mondjuk nem meglepő,mert csak ezt a szakot jelöltem meg a jelentkezési lapon) amire mindig is vágytam: turizmus-vendéglátás. Ezzel pedig közelebb kerültem az álmomhoz, hogy a reptéren dolgozhassak és sokat utazhassak a világban. Alig várom már és remélem valóra válnak az álmaim!

Harmadszor pedig: ma nagyon jó napom volt! Jót strandoltunk anyukámmal és a barátnőjével egy gyönyörű helyen, valamint Miklósa Erika operaelőadását hallgattam meg apukámmal egy remek, ám rövid koncert keretében..Ohh, bárcsak minden nap ilyen lenne!:)

Jah: lecseréltem a desinget, mert nem volt az igazi, de ez mostmár tettszik, főleg, hogy megint Marylin Monroe van a fejlécen. Remélem nektek is elnyeri a tetszéseteket, de nyugodtan írjatok róla véleményt a chatbe!Tudom, hogy milyen sokat számít a desing egy oldalnál, hiszen az adja meg az arculatát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése