CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2013. január 12., szombat

Ruhakörkép

Tegnap egy csomó boltot végigjártam,mert vennem kellett egy alkalmi ruhát,és majd leszakadt a lábam,legalább 5 órát töltöttem különféle ruhaboltokban..Most mindenhol 50-70%-os leárazások vannak,a karácsony utáni holtszezon után,legjobban a Reserved boltot ajánlom,rengeteg szép ruha van ott,kedvezményes árakon.

Az alább látható ruhákat a Corvin Áruházban(Blaha Lujza tér) fotóztam,mert annyira megtetszettek..eddig még fel se tűnt,hogy a fehérhez milyen jól megy a rózsaszín..



 

Valamint ez a ruha,a cipő,bár nem szeretem a fekete színt,sose hordok feketét, és ez a kék táska( a színe miatt) nagyon megtetszett a H&M-ben...



 a cipő: 5990 Ft
 a táska: 2990 Ft

Egy egyszerű ruhát is nagyon feltudnak dobni ezek a kiegészítők..imádom a rózsákat,nekem is van egy vörös díszrózsám..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése