CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. november 2., péntek

Új desing,Audrey Hepburn

Hello mindenkinek!

Amint észrevehettétek, új desingje van az oldalnak.Remélem tettszik majd nektek..Nagyon szerettem az előző,Marylines fejlécet mert olyan vidám és nyárias volt a hangulata,de úgy gondoltam,itt az ideje egy váltásnak,mert már kezdtem megunni,hogy mindig ugyanazt a stílust látom magam előtt,annak ellenére,hogy mennyire is tettszik.Most hirtelen átléptünk a télies időjárásba,úgyhogy gondoltam ez az új stílus aktuálisabb lesz és jobban illik majd az évszakhoz.Egyébként Audrey Hepburn is nagy kedvencem a régi dívák közül,úgyhogy nem véletlen hogy ő van most a fejlécen..
Aki még nem látta,annak nagyon ajánlom,hogy nézze meg ezt a filmet: >Álom luxus kivitelben





Gondoltam hozok pár Audreys idézetet,amik ma is időtállók..annyira kifinomult és elegáns a stílusa.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése