CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. december 1., szombat

Könyv ajánló:A Boltkóros és a tesója

Nos,bár sokan ismeritek,mégis,aki még nem olvasta volna,annak a figyelmébe ajánlanám a Boltkóros naplója sorozatból, a Boltkóros és a tesója könyvet.


Imádom Sophie Kinsella könyveit,a boltkóros sorozatból már az összes részt elolvastam,ez a rész maradt utoljára. Annyira könnyed,vidám,szórakoztató és elgondolkodtató.
Becky és Luke épp nászúton voltak,sok kalandban volt részük és bejárták a világot.Ám mikor visszatértek,senki sem fogadta őket kitörő lelkesedéssel...innentől indul a cselekmény,pontosabban mikor kiderül,hogy Beckynek van egy testvére, aki teljesen más,mint ő. Egyáltalán nem boltkóros,sőt épp ellenkezőleg: fukar,aki mindene spórol.
Sok vicces rész van a könyvben, és ha figyelmesen olvassuk,akkor sokat tanulhatunk belőle az életről. Tökéletesen ábrázolja a fogyasztói társadalom visszásságait, azt,hogy milyen beteges is a mai világ,hogy csak a vásárlással foglalkozunk,de rámutat arra,hogy vannak fontosabb dolgok is a shoppingolásnál,és a mértéktelen vásárlás nem  tehet boldoggá..tehát nincs már szükségünk több bevásárlóközpontra..
Valószínüleg azért is szeretem ennyire a boltkóros sorozatot,mert könnyen tudok azonosulni az esetlen,bohókás Beckyvel .Én is vásárlásmániás vagyok,egyke és újságíró szeretnék lenni:)



Nagyon szeretem még Luke karakterét,a rejtelmes és jóképű munkamániás üzletembert,és a filmben is olyan színészt választottak(Hugh  Dancy),aki remekül életre kelti az ő személyiségét.

Végülis ez is nagyszerű volt,mint a sorozat többi része, ezt is gyorsan kiolvastam,kikapcsolt és jót szórakoztam rajta.Voltak benne váratlan fordulatok is,a cselekmény is izgalmas és érdekes volt. Sophie Kinsella most sem okozott csalódást..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése