CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. október 20., szombat

Oldtimer show

Nos, megjöttem az idei oldtimer showról,ami még jelenleg is tart[okt.23-ig],és vegyes élményekkel távoztam. Egyrészt: én drágának éreztem a belépőt,de aki először megy, mint én,annak érdemes megnéznie. Nem volt olyan nagy területen,gyorsan körbejárható a kiállítás, én 1 óra alatt a végére értem,utána még1x megnéztem az összes autócsodát. Hiányoltam az igazi retro hangulatot, kellett volna még valami,ami igazán hangulatossá tette volna a programot.

 Viszont az autók nagyon jól lettek összeválogatva,különleges darabok voltak láthatók,amiket nem mindennap lát az ember.Corvette, Pontiac, MG, Lincoln, Porsche, Elvis rózsaszín Cadillacje, 1912-es Ford modell, tűzpiros Alfa Romeo coupe..stb. Szóval aki még nem látott amerikai és európai veterán autókat,annak mindenképp ajánlom,mert elsőre nagy élmény,de mégis valami hiányzott..

Íme a képek,egy kis ízelítő:

                                                                Alfa Romeo:



Elvis 56'-os rózsaszín Cadillacje:


Mercedes:


                                                                egy másik, 58'-as Merci:




                                                                     lila Pontiac:

               
                                                             Corvette:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése