CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. október 14., vasárnap

Oldtimer show

Sziasztok!
Nagyon jó volt a tegnapi divatbemutató az Allee-ban, hiszen ez nem egy szokványos bemutató volt,hanem  musicales formában,jelmezekben vonultak fel és részleteket játszottak pár híres musicalből.Nagyon látványos volt,sajnos csak 30 percig tartott...Képeket majd hozok.

Viszont a figyelmetekbe ajánlanék egy jó kis programot jövő hétvégére:okt.20-21 Oldtimer show lesz a Syma Csarnokban! Régi autokülönlegességek lesznek kiállítva,úgyhogy aki rajong a veterán-oldtimerekért az semmiképp se hagyja ki![ A belépőjegyet viszont egy kicsit drágának tartom: 4000 Ft felnőtteknek.]
Ez az autó önmagáért beszél..a színe és a formája...;remélem ilyen is lesz kiállítva!It's my dreamcar!




1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én pár éve voltam Oldtimeren. Nagyon jó volt. Idén is el akartam menni, de én is sokalltam azt a 4ezret rá. Mondjuk, ha először látnád, akkor megérni. Nekem már második alkalommal nem ér annyit. Úgyse változtatnak a kiállított darabokon.
    Viszont, ha szereted az ilyen dolgokat, akkor van egy állandó Álomautó kiállítás. Az sokkal jobban megéri szerintem.
    Andi

    (andi-0317.gportal.hu)

    VálaszTörlés