CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. szeptember 23., vasárnap

Fashion stuffs

A héten ez lesz az utolsó bejegyzésem,legközelebb jövő szombaton jelentkezem.

Szóval Lady Gaga már megint polgárt pukkasztott ezzel a cipővel.Szerintetek ciki, egyszerűn nevetséges vagy divatdiktáló?Én biztos nem merném felvenni az utcára,max egy házibuliba..A Hello Kitty a legcikibb rajta szerintem.



Nem bírtam ki,hogy ne osszam meg ezt a zseniális divatfotót. Nem tudom ki készítette a kéépeket,de nekem nagyon tettszenek,főleg hogy mopszokkal pózol a modell. A képsorozat neve "Dogparty."


Itt már egy francia bulldoggal..


Hoztam még pár gyönyörű vintage couture ruhát. Ez a világoskék szépség egy Valentino darab.


Ez pedig egy Celine ruha, amit Michael Kors tervezett


 Végül pedig egy Dior szandál, romantikus stílusban..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése