CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. szeptember 22., szombat

Coca-Cola gyűjteményem

Mivel a retro nagy divat most, én is imádom a vintage,retro-s cuccokat,ezért megmutatom nektek a Coca-Cola-s gyűjteményem..a kollekció folyamatosan bővül..ha valakinek van Cola-s terméke,én szívesen megvenném:) Szóval azért is szeretem ezeket a cuccokat,mert visszarepítenek a 60's évekbe,hiszen a Coca- Cola már 125 éve létezik.Az italért nem vagyok így oda,csak ezekért a tárgyakért..


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj de nagyon örülök h nem vagyok egyedül a cola gyűjtésben!!! :D én mondjuk az összes fémdobozt gyűjtöm nem csak a vintage kiadásúakat. De látom van olyanod ami nekem nincsen meg, esetleg van cseréd? Mert egyik vintage darabból nekem kettő is van, ha érdekel akkor szívesen elcserélném! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!Én is örülök!Esetleg elküldenéd emailbe, hogy melyikből van neked kettő?

      Törlés