CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2014. június 25., szerda

DIY nyári karkötő

Sziasztok!
Végre ismét itt vagyok, hosszú idő után most van időm, hogy megint foglalkozzak a bloggal és újabb cikkeket, tippeket hozzak nektek!
Először is: a napokban gyorsan összedobtam egy DIY menta színű, rózsás karkötőt, ugyanis ahogy jártam a karkötőket, kiegészítőket áruló boltokat, vagy nem találtam rá álmaim karkötőjére vagy számomra drága volt, hogy megvegyem.  Még szerencse, hogy a sors a Kreatív Hobby boltba vetett, ugyanis annyira örültem, mikor megláttam, hogy lehet mentaszínű rózsa gyöngyöket kapni, hogy azonnal vettem is belőle néhány darabot, plusz hozzáillő gyöngyöket, így született meg végül ez a karkötő:)

Aki szeretné, hogy csináljak neki is ilyet, vagy ehhez hasonlót ide írhat: cikideenis@hotmail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése