CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2013. március 21., csütörtök

Melyik a legjobb pékség?

Melyik a legjobb pékség?

Az elmúlt hónapban gondoltam letesztelem a közkedvelt pékségeket,ugyanis odavagyok a péktermékekért. Kíváncsi voltam,melyik a legjobb,így sokszor megfordultam az alábbi helyeken,és nem rejtem  véka alá a véleményemet. Nektek melyik a kedvenc pékségetek és miért?

Cortesi
Az eladók kedvesek,azonnal észrevettek,ahogy elkezdtem nézelődni mit is akarok választani. Választék van bőven,a termékek mindig frissek. Leginkább a szendvicsek ragadták meg a figyelmem,hogy milyen jó választékban lehet kapni: a melegszendvicsük például nagyon finom. Árulnak teljes kiőrlésű croissantot is,és a magvas kiflijük is nagyon jó. Összességében ár-érték arányban is elfogadható áron vannak a péktermékek. Én elégedett vagyok a Cortesivel, ajánlom mindenkinek.
Értékelés:10/9
[Hol találom?Mammut 2, Westend]

Lipóti pékség
Kiváncsi voltam miért örvend olyan nagy népszerűségnek a Lipóti Pékség,így hát kipróbáltam,de csalódtam. A szendvicsük nem jó,nem ropogós. Van néhány édesség ami nem jó kinézetre,vagy ha finom is, de dkg-ra mérve drága. A moszkauer mondjuk finom volt. Ezenkívül a tönkölykocka és a tökmagvas kocka,amivel elégedett vagyok,az ízlett. Ennek ellenére tudom,hogy sokak kedvence ez a pékség,de nekem valahogy nem jött be.
Értékelés:10/6
[Hol találom?Ferenciek tere,Kálvin tér,Pasarét tér,Krisztina tér,Déli pályaudvar,Városmajor..stb]

Príma Pék
Nálam ez a pékség a legjobbak közt van,mert olcsó,friss és finom termékeket kínál. A joghurtokat is olcsón adják. Kedvencem a foccacino, édességek közül pedig a tökmagvas rétes.
Értékelés: 10/8
[Hol találom?Krisztina tér,Allee]

Pék pont
Ebben a versenyben a Pék Pont lett nálam az abszolút győztes. Nemcsak mert ár-érték arányban a legjobb,de a termékek íze és frissessége,valamint az eladók kedvessége is meggyőzött. Isteni a kisméretű mexikói paillase,ami 180 Ft,valamint a tökmagvas kis zsemle. Nem is beszélve a diós-juharszirupos édességről..
Értékelés: 10/9
[Hol találom? Uránia környékén]

Brót pékség,Bagatellini
Ezt a pékséget csak nemrég fedeztem fel,de az már elsőre látszott,hogy nem vékony pénztárcájúakra szabták. Egészségtudatosnak hirdetik magukat,hogy ők semmiféle mesterséges anyagot nem használnak sütés közben,valamint teljes kiőrlésű pékáruk is kaphatók. A szendvicsek is gusztosan,ízlésesen vannak tálalva,nem is csoda,hogy darabja 1000 Ft. A minőség nálam tíz pontot ér,de nem lett a kedvencem. Talán azért,mert nem a nagy közönségnek szól?
Értékelés: 10/9
[Hol találom? Mom Park]

Fornetti
Már régen nem voltam a Fornettiben,mióta betörtek a piacra ezek az új pékségek. Az igazság az, lehet,hogy a Fornetti piacvezető pékség(régebben csak Fornetti pékségeket láttam)de már lemaradt színvonalban a többi versenytársához képest. Mindig olyan olajos,zsíros utóérzésem volt a pogácsák elfogyasztása után. Több egészséges terméket kéne gyártaniuk,szélesebb választékkal, és elfelejteni végre a hidrogénezett növényi zsírt.(Bár úgy hallottam,már egészségtudatosabbak lettek pár éve).

Értékelés: 10/5
 [Hol találom?Örs vezér tér,Mamut 1]

Francia pékségek
Mára igencsak elterjedtek a francia pékségek,köszönhetően az igényes keresletnek. Itt nem olcsók az árak,de annál finomabbak az édességek. A minőség garantált . Ha francia életérzésre vágynék,akkor ide vezetne az utam..
Értékelés: 10/9
[Hol találom?Retek utca,Mamut 1,Mom Park..stb]

Brunch pékség
Itt széles választék fogadja a vevőket,nemcsak péktermékek vannak hanem más élelmiszerek is. A péktermékeik általában ropogósak és frissek,de mégsem a legfinomabbak.
Értékelés:10/8
[Hol találom?Retek utca]

szöveg:Princesa (C) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése