CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2013. június 30., vasárnap

Szerzemények

Sziasztok! Végre újra itt! Épp ma van a 20. szülinapom, hiszen 20 éve születtem ezen a napon..szinte hihetetlen, annyira nem érzem még magam ennyi idősnek. De nem lehet mit tenni, hiszen az évek csak úgy repülnek, hogy észre sem vesszük. Szóval ez alkalomból megleptem magam pár szépséggel:

Ez itt egy szép pohár, amit a Butlers-ből szereztem, és nem tudtam neki ellenállni, hiszen amúgy is szükségem volt már egy üvegpohárra. Egyébként többféle színben is lehet kapni, nekem ez tetszett meg legjobban


(Butlers, 1190 Ft)

Aztán íme a kendő, amibe első látásra beleszerettem, annyira gyönyörű és pont az én stílusom..vidám, virágos és nyárias..nem tudom mennyire látszik a képen, de valami eszméletlen szép..




(H&M, 2990 Ft)

Végül pedig muszáj volt bemennem a Deichmannba, mert sehol sem találtam megfelelő cipőt, és csodák csodájára,nem gondoltam volna, hogy pont ott, de 2 olyan cipőt is találtam amit pont rám szabtak, és mivel nem tudtam dönteni, hogy melyik legyen a kettő közül, így megvettem mindkettőt, hiszen 50 %-kal olcsóbban adták..



(Deichmann, 3500 Ft/pár)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése