CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2012. január 22., vasárnap

Könyvajánló

Hello mindenkinek! Egy jó könyvet szeretnék most a figyelmetekbe ajánlani,főleg azoknak akik szeretik Sissit,oszták császárnét,a magyarok kedvenc királynéjét. Karácsony táján volt az m1-en róla egy három részes filmsorozat,szerintem sokan nézték,és én is sok mindent megtudtam az életéről.(A filmben Romy Scneider alakította őt).Nem is beszélve arról,hogy a tavalyi,2011-es évem Sissiről szólt,hiszen ősszel elmentem Schönbrunne-ba,megnéztem a császári kastélyt és a kertet,ami teljesen lenyűgözött,már ott eldöntöttem,hogy visszatérek még idén,hogy bemenjek a labirintusba és az ottani állatkertbe,ami egyébként,a világ első állatkertje is egyben.A Hofburban jó kis kiállítások vannak róla,szerintem érdemes megnézni,én a királyi étkészleteket láttam..

Aztán pedig az ősz végén ellátogattam a felújított Gödöllői kastélyba is,belülről is láttam a szalonokat,és a termeket, nagyon tetszett.Ajánlom mindenkinek,hogy nézze meg,kirándulásnak sem rossz..
Úgyhogy íme a könyv,melyből megtudhatunk egy-pár érdekességet Sissi kicsit sem unalmas fiatalkoráról..én is épp ezt olvasom..A magyar könyvklub kiadásában jelent meg,Sisi titkos szerelme címmel,lehet kapni a libriben is,2900 Ft-ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése