CIKIDEENIS.BLOGSPOT.COM- ÉLETMÓDBLOG. KREATÍV. EGYEDI. KÜLÖNLEGES*LIVE YOUR LIFE THE FULLEST*

2015. január 31., szombat

Terméktesztelés 2: Balea testápoló, Essence arctiszítókendő

Sziasztok!

Hosszú idő után most újra visszatértem, de nem ígérhetek semmit..
Amint láthatjátok, írtam új cikkeket és rengeteg új ötlet van a fejemben, igyekszem is megvalósítani..:)

Ezúttal két új felfedezett, igencsak jó kozmetikai terméket szeretnék bemutatni nektek>

1. Balea: Krémes olajos testápoló mandulaolajjal és maruladió illattal, 200 ml:

Viszonylag új termék a piacon. Először is az illata fogott meg igazán, plusz a benne található mandulaolaj. Külön örültem, hogy nincs benne SLS és paraben, mint a többi, hasonló testápolóban. Nagyon tettszik az állaga, napraforgóolajat is tartalmaz, száraz bőrrre hatásos, mert olajos, krémes állagú és gyorsan felszívódik. Bár nem olyan olcsó, de ár érték arányban  megfelelő.

Pontozás: 10p/9p



Essence: my skin arctisztítókendő, 25 darabos kiszerelés:

Mivel magamtól nem tudom jól lemosni az arcomról a sminket és napi szennyeződéseket, ezért szükségem volt egy arctisztítóra. Végül az Essence terméke mellett döntöttem,amit egyáltalán nem bántam meg, mert egyrészt nagyon jó illata van, másrészről remekül, könnyedén és alaposan megtisztítja az arcot a szennyeződésektől. Hidratál és  érzékenyebb arcra is kiváló, puhábbá teszi a bőrt. A csomagolása is praktikus.

Pontozás: 10p/10p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése